Stilte Forum

https://www.memotrip.nl/kijkaan/stilte
Recherche moet stiltefreaks in trein oppakken
Gepost door : Pim Peins
Op: 13/10/2013 13:25
Overlast wordt in Nederland veroorzaakt door intolerante zeurkousen.

Laten we de zaken niet omdraaien: degene die over hinder klaagt wil niet leven en laten leven.
Dus zijn overlastklagers ook de hoofdschuldigen van het overlast-probleem.

Iemand die gewoon eerlijk zichzelf is en dus ook zelf moet weten welke muziek hij in de trein uit zijn speakertjes wil laten vloeien, die doet per definitie geen vlieg kwaad.
Maar mensen met een trauma die zitten te projecteren dat een ander zichzelf niet mag zijn die maken de wereld tot een politiestaat.

Het zou dan ook goed zijn als de spoorwegrecherche door de trein liep om mensen op te sporen die anderen hun plezier misgunnen. Patiƫnten die zelf onverenigbaar met het leven zijn en daardoor passagiers die wel willen leven de mogelijkheid proberen te ontnemen om zich te ontplooien, zulke reactionairen veroorzaken een terugval naar de jaren 50.

Per slot is de trein van iedereen dus ook van mij dus mag ik er ook de muziek maken waar ik zin in heb. En ik mag net zo luid spreken als ik nodig vind, dus ook schreeuwen of lachen.
Wie te veel geslagen is door zijn of haar vader en derhalve wrok en wraak wil afreageren op onschuldige treinreizigers, die maakt met zijn intolerantie de wereld onleefbaar.

Deze ware misantropen die anderen hun geluk misgunnen bewijzen dat er nog heel wat toezicht nodig is tegen overlast gepleegd door fnuikers van vrijheid.

Vrijheidsbeneming door middel van zitten te vitten, of door iemand zijn levenslust te kapittelen, zou bestraft moeten worden met de schandpaal.
Gewoon op het stadsplein, maar niet om eieren tegen zo iemand aan te gooien, want het is hier geen dictatuur. Wel door te zien hoe deze dader een lesje krijgt uit twee luidsprekerboxen welke links en rechts aan de schandpaal voor deze azijnpisser zijn oren zijn bevestigd.

Het hele volk mag er dan van genieten dat heavy metal muziek die deze levensbeperker moet aanhoren hem zijn overlastgedrag afleert zodat hij hopelijk genezen weer met de trein kan gaan zonder intolerantie of andere totalitaire neigingen naar zijn medemensen.

Pim Peins

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Out of range value for column 'id_b' at row 1